Kom je niet uit Zuid-Limburg? Dan kunnen we helaas geen Aardappelen, groente, fruit of brood bij jou leveren. Kijk in dit geval verder bij andere producten, zoals onze nieuwe producten (klik hier).

Beschikbaar voor veel klanten uit Zuid-Limburg
Wil je wekelijks biologische groente, fruit, aardappelen en brood ontvangen en woon je in Zuid-Limburg?
Dan is de kans groot dat Gaiagoods dit voor je kan leveren.
Iedere vrijdag wordt dit bij een GaiaHub (afhaalpunt) bij jou in de buurt geleverd. 
Meer informatie? Vul dan jouw gegevens onderaan deze pagina in.
Bekijk eerst de veelgestelde vragen, wellicht zit je antwoord er al tussen:

Ik kan geen verse producten vinden, waar zijn ze?
Zodra je hebt aangegeven verse producten te willen bestellen middels onderstaand formulier en wij bekeken hebben of er bij jou geleverd kan worden (via een GaiaHub), zal iets in jouw Gaiagoods-account worden “aangezet”. Vanaf dat moment zal je de verse producten kunnen vinden zodra je klikt op de categorie ‘vers in de regio’ als je bent ingelogd
Let op: de categorie  “vers in de regio” wordt bijgewerkt op donderdag en vrijdag en bevat tijdens deze dagen geen producten.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Je bestelling wordt in een juten Gaiagoods-shopper geleverd bij een GaiaHub bij jou in de buurt. In uitzonderlije gevallen kan het ook bij jou thuis geleverd worden. Waar de GaiaHub ligt en hoe laat en wanneer je het er kunt komen ophalen, kunnen we samen afspreken.

Wanneer kan ik precies bestellen?
Als je jouw bestelling met verse producten vóór donderdag plaatst, ontvang je jouw bestelling vrijdag.
Donderdag en vrijdag kun je nooit verse producten bestellen.

Kan ik ook zelf verse producten leveren?
Op het moment zijn we bezig met te bekijken of we verse biologische producten meer uit de regio kunnen krijgen. Ben jij of ken jij iemand die dit zou willen leveren? Stuur ons dan een berichtje!

Moet ik verplicht wekelijks afnemen?
Er is geen enkele verplichting op dit gebied. Het enige wat belangrijk is, is dat je een juten shopper van GaiaGoods niet wekenlang bij je houdt. Mocht je een aantal weken niet meer bestellen, dan kun je een berichtje sturen en spreken wij af wanneer je de Gaiagoods-Shopper kunt terug brengen (óf je koopt ‘m voor €10).

Wat zijn de bezorgkosten?
Tot €20 zijn de bezorgkosten €4,95. Meestal kom je toch wel boven dit bedrag uit. Vanaf €20 zijn er geen bezorgkosten.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij het bestellen van verse producten enkel achteraf  betalen. Vaak wordt er namelijk iets van de bestelling niet geleverd door de groothandel. Wat niet geleverd wordt, wordt direct van je bestelling afgetrokken zodat je enkel betaalt voor dat wat je krijgt.
Achteraf betalen geschiedt middels een betaalverzoek óf contant.

Is de Gaiagoods-Shopper te koop?
Ja! Deze kun je voor €10 kopen.

Hoe werkt het met statiegeld?
Als je jouw bestelling gaat ophalen, kun je de shopper van afgelopen keer vullen met emballage en afgeven bij de GaiaHub. Dit wordt de week erna verrekend met je bestelling.

Waarom verschilt het aanbod van verse producten vaker?
Wekelijks wordt op donderdag en vrijdag het aanbod van verse producten gewijzigd. Dit heeft te maken met wat er vanuit de groothandel of andere leveranciers geleverd kan worden.

Kun je producten op aanvraag krijgen?
Je kunt na je bestelling online altijd aangeven welke producten je nog mist. Wij doen onze best om deze producten te vinden, maar kunnen niet garanderen dat dit altijd lukt.

Kan ik ook op een andere manier bestellen dan online?
Het is niet mogelijk om een bestelling via Whatsapp, per mail of op een andere wijze te plaatsen dan via de webshop. Dit kost veel extra tijd en is vaak niet haalbaar voor ons. Daarom is ervoor gekozen om niet met andere bestelwijzen te werken. Uiteraard zijn er wel uitzonderingen, zoals wanneer iemand door een handicap niet kan bestellen. In dat geval kan er altijd contact worden opgenomen en kijken we er samen even naar.