Garantie
Wij streven ernaar om onze producten in topconditie aan jou te leveren. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders is gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Controleer direct na levering of het product correct en onbeschadigd geleverd is. Neem contact met ons op (info@gaiagoods.nl) wanneer dit niet het geval is. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Stel er gebeurt iets niet zoals gepland, raden we je aan ons dit direct te laten weten. Wij hechten veel waarde aan een tevreden klant. Graag vermelden wij dat mocht dit niet tot een oplossing leiden, het mogelijk is om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, waarbij wij zijn aangesloten (https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Wij zullen altijd onze medewerking blijven verlenen.